tirsdag 6. mai 2008

Loppecasa

Jeg kan na meddele at jeg har foretatt hyppige attentat mot loppene. Men de viser seg a vare noen sleipe luringer som ikke har tenkt a la seg kverke av mine angrep med sprayflaska. Haha sier loppene, mens de hopper rundt og godter seg i hele huset. Bare vent tenker jeg. Eg dag nar de minst venter det skal jeg ta knekken pa hele gjengen. Hvordan det skal ga til hvet jeg arlig talt ikke, men jeg skal nok komme pa noe. Inn til videre far jeg bare slikke mine sar og kjenne litt pa den sure svie og slikt, mens jeg tenker ut en vanntett loppestrategi. Jeg onsker meg lykke til slik som vi kan her i chile, der alle vebene er refleksive. Meglykketil.

1 kommentar:

Torstein sa...

Også jeg deg lykke ønsker. Om den perfekte loppestrategien finnes jeg usikker er, men prøve man jo alltids kan..