onsdag 14. mai 2008

Jeg ser jo det med bildene. Det burde vare flere bilder her. Men det ser darlig ut for oyeblikket. Enn hvor kjedelig det er. Pluss at jeg har vart sa dum at jeg har latt en frisor klippe av meg store deler av haret. Jeg skjonner jo at det er en fordel a kunne snakke nar man skal forklare hvordan man gjerne vil at haret skal klippes, men det er bare ikke alltid det lar seg gjore. Helt sann praktisk sett. Sa bildene far droye med andre ord. Kanskje jeg skulle omdope bloggen. Siden den rett og slett ikke fungerer som en reiseblogg, men som en ubrukelig tulleblogg. Jeg er streng na. Jeg er det. kanskje det er haret som gjor det. jeg straffer meg selv og er streng fordi jeg har vart sa dum og klippet haret. Og pluss at jeg snakker for mye om det ogsa. Haret altsa. Jeg straffer meg med a degradere bloggen. Harde kar med andre ord, her i Chile.

5 kommentarer:

Linda sa...

Arnhild, du e artig. Ej må smile for mej sjøl kvar gong ej e innom bloggen din. Av og til flira ej litt også. Ej gleda mej til å møte dej igjen, uansett korleis håret ditt ser ut!:)

Anonym sa...

Fikk tips om bloggen din Arnhild, og jeg må si den er mer festlig enn de fleste bildesprengte blogger jeg har sett! Så du trenger ikke fortvile - du kan nøye deg med å fortvile over håret:)God 17. mai i det fjerne!

Arnhild sa...

Dette var da serdeles hyggelig. Jeg har vel kommet litt over det med haret, og innsett at det tross alt gror ut igjen og alt det der.

Men jeg ma desverre spor hvem Anne Marte dette er? Ikke for a vare frekk altsa, men det finnes en del Anne Marter rundt forbi etter hvert... Men uansett sa var det veldig goy at du hasdde vart pa bloggen:)

Anonym sa...

Ja, vi begynner vel å bli en del vi Anne Marteer. Denne er altså en Enne Haug versjon.

Arnhild sa...

Sa koselig Anne Marte! Eg hapte at det va deg!!!:)