søndag 25. februar 2007

O du salige Sundag

I dag e det sundag. Veldig sundag. Eg sløst vekk ein heile deilige sundag. Flott. Elske å sløsa. Egentlig vil eg bare meddela at eg altså har hatt ein fine sundag, og at eg kom te å svitsja innom TV2 sånn midt på dagen når der går møje dårlig på alle kanalane, og jett. Der va rett og slett "A hard day's night". Filmen. Tenk det. For dåkk som ikkje kjenne meg med marg og bein, må det seiast at eg e ein ihuga Beatles fan. Og plutseligt så va di der. På TV! Va ganske kjekt.

Må kanskje tilføya at det e ein helit forferdelige film. Uten mål og meining. Virkeligt ikkje verdt å se.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Høres ut som du har hatt de bra, og de syns e e bra

Anonym sa...

Jeg så den også. Helt OK, spør du meg. Men det gjør du altså ikke.

... sa...

Eg lurer på om musikklæreren vår på ungdomsskolen tvang oss igjennom den filmen.. eller var det en av de andre geniale Beatles-filmene..?? Tror ikke det er noen hemmelighet hva Lucy in the Sky with Diamonds handler om, nei!!

Anonym sa...

He he :-)

Jan Erik sa...

Jeg har faktisk gått til anskaffelse av denne filmen, og som den ihugga Beatles-fan du er må du jo bare like den! He he... Du får den kanskje ikke tørrere. Så hvis du vil se den om igjen må du bare stikke innom!