mandag 26. februar 2007

Vespa

Eg har ein hemmelige drøm.

Eg vil ha denne.

8 kommentarer:

Torstein sa...

Hahaha!
Ser jo ikke på det som noen umulighet, da..

Anonym sa...

eg e ganske sikker på at eg åg har lyst på ein sånn en, hvert fall mens eg bor i oslo og e singel..:)

Anonym sa...

kan man ikke ha en sånn hvis man ikke er singel?

Torstein sa...

Tror kanskje ho tenkte på at det kan bli litt trangt med to på..? Sikkert ganske hyggelig, men ikke så lovlig, da.

Anonym sa...

For ein herlig stilfull blogg du har, Arnhild. Verkeligt!

Eg blei forresten litt fascinert av rødstrømpene dine lenger nede på bloggen. Eg syns du ska ver litt rødstrømpe eg. Verden trenge fleire sånne. Bare at du ikkje må ver ei sinte rødstrømpe. Med kort rødfarga hår og papegøye i øyra. Nei, Arnhild. Du må ver ei gladstrømpe. Som ikkje e sint, men som representere den sterke kvinnen, som tør å stå opp for det hu trur på. Det e viktig. Nå e det snart kvinnedag. Lenge leve oss. Hurra!

Kjetil sa...

Eg har ein sånn ein. Elle ikkje vespa, men ein JiaJue fra Kina. Den e iallefall gul og hette "Lynet".

eirik sa...

Jeg vil sitte bakpå og forklare veien! (...selv petter solberg har med seg en veiviser, så det må du og ha!)

... sa...

Vi kan kjøpe en hver, og råne rundt i Chile ;D *Glis*