søndag 8. mars 2009

Sov-hild

Jeg har sluttet å få sove om natten. Er ikke det pussig? Jeg mener. Tidligere har jeg sovnet bortimot momentant altså. Men nå er det slutt på denslags. Ganske underlig. Jeg lurer på om det kan ha en sammenheng med at jeg egentlig skulle ønske jeg befant meg på en annen breddegrad, og da altså med et annet klokkeslett enn her, og at kroppen da faktisk har begynt å innstille seg på hva klokken er foreksempel på Hawaii. Kanskje litt usannsynlig. Jeg ser den. Men det var det beste jeg kom på akkurat nå egentlig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg kan på mange måter forhold meg til det der med breddegrader:

1. Andre breddegrader kan bety varmt(og det kan jeg, og jeg tror du, forholde oss til på en svært posetiv måte!)
2. Jeg kan huske at på en annen breddegrad var soving noe som ble inntatt momentant (gjerne mens andre(les: noen) var svært opptatt av å snakke)
3. Du er snart sosionom og er allerede yrkesskadet og leter etter en grunn for det meste!!

Anonym sa...

Kjære anonym!
Jeg må bare si at jeg synes det er litt feigt å drive å kommentere i vei uten signere, eller i det minste gi oss andre lesere et lite hint om hvem du er!!!!!

Det vil jeg bare ha sagt!
FEIGT!!! PINGLE!!!!

Arnhild sa...

Kjære anonym.
Jeg føler vel litt på at jeg må begynne med å innta min sosionomiske kompetanse, siden det kan se ut som om anonym har en liten personlighetsforstyrrelse på gang. Sånn hint-messig så kan vi vel fastslå at du er god på hint, og det kan rent hypotetisk sett hende at du avslører din identitet uten å signere med fullt navn. Når det er sagt, så er jeg forsåvidt enig i at det beste er å tilkjennegi sin identitet her på bloggen, siden alle er velkommen og kommentarene er kjærkomne. Men så kan det jo hende at jeg skjønner hvem du er uansett, og da kan du forsåvidt fortsette å være anonym, hvis det skulle føles mer komfortabelt for deg da.

Diplomatisk hilsen fra Sosionomi-hild

Anonym sa...

"Hvorfor begynte du egentlig å studere sosionomi?"


Anonymi-hild!! (jeg kaster denne hild`en rett tilbake til deg, for å si det sånn)