torsdag 5. mars 2009

Produsent

Jeg produserer bloggeinnlegg. Som varmt hvetebrød eller noe. Som ild i tørt gress er kanskje mer dekkende når jeg tenker meg om. Jaja. Dere skjønner. Og hvis dere skulle komme til å lure på hvorfor jeg blogger så ufortrødent, så trenger dere ikke å lure lenger, for det har jeg tenkt å avsløre faktisk. Ja. For jeg kan jo bare tenke meg at dere lurer og lurer så dere kanskje ikke får sove om natten og slikt. Så jeg har bestemt meg for rett og slett å avsløre det hele. Hvorfor blogger Arnhild? Det skal jeg si dere nemlig. Jeg blogger for å slippe å legge meg. Jeg mener, jeg sitter jo her og produserer lyriske små anekdoter fra liv og leven. Klart at jeg ikke kan legge meg når jeg er i et sånnt fint driv. Ja, tekstene formelig renner ut avmeg som en elv. Eller. Ikke elv da. En liten bekk kanskje. Bekk eller elv. Samme det. En ypperlig unnskylding er det hvertfall. Go natt.

2 kommentarer:

Torstein sa...

Så der kom bakgrunnen for denne fabelaktige bloggen altså. Ingen dårlig grunn det der - ganske enkel, men slett ikke dårlig.
Stå på videre!

Arnhild sa...

Ild i tørt gress. Herrlighet.