onsdag 4. mars 2009

Bevegelse

Vi er i b-b-b-b-vegelse,
vi er i b-b-b-b-vegelse,
vi er i K-K-F-F-KFUK,
K-K-K-K-F-F-F-F-KFUM!

Kan dere denne sangen eller? Jeg syns den passte godt inn her i hverdagen. Jeg muntrer meg selv opp med en sang om KFUK/M (som jeg aldri har vært medlem av, forøvrig) som sannsynligvis ingen kan. Jeg frykter at leseskaren skal krympe inn til et minimum her på bloggen, og det er kanskje ikke så rart. Ikke at jeg tror dette innlegget kommer til å ha et videre positivt utslag heller, men det er i motbakke det går oppover, og har man inspirasjon er det sørenmeg bare å kjøre på. Så her. Dere som fortsatt leser og venter på noe glupt. Vi er i bevegelse. Uansett. Selv om vi ikke er i KFUK/M. Det kan dere bare se bort ifra. Essensen er bevegelsen. Vi er i beveglse. Takk og pris for det.

Hvis noen som ikke kan sangen vil ha en live-preformance, så er det bare å ta kontakt. Men jeg er dyr. Rådyr (les:adjektiv).

1 kommentar:

Torstein sa...

Jeg kan ikke denne sangen og er klar for en live-performance ved neste anledning!