søndag 22. februar 2009

Crap

Jeg skriver mye crap for tiden. Kanskje jeg skulle begynne å skrive sanger heller. Lage band og bli berømt og sånn. Jeg har tydeligvis nok på hjertet hvertfall. Altså, til å skrive sanger, mener jeg. Men så er det jo kjedelig å lage en masse sanger om crap da. Altså, hvis jeg først skulle blitt popstjerne, så skulle jeg sørenmeg gjort det med en viss stil. Så det med sangtekstene kan jeg visst bare glemme. Litt trist på en måte, at popstjernedrømmen gikk i vasken etter bare 10 sek. men men. Sånn er nå en gang livet, og da er det ikke mye å gjøre altså. Det får bli crap på bloggen da. Jeje.

7 kommentarer:

Torstein sa...

Jeg slår et slag for Arnhild Rake som popstjerne! Kjør på! Men hvis det betyr at det blir slutt på disse flotte blogginnleggene er jeg jammen litt usikker..

Arnhild sa...

Torstein. Du er jammen en trofast kommentator. Jeg sier takk for både det ene og det andre. Men jeg tror vi skal være glade for at jeg ikke er popstjerne. Jeg hadde nok kommet til å bli svært usympatisk, og det tjener jo hverken mennesker eller Gud.

Torstein sa...

Hehe..Det tror jeg ingenting på. Du hadde nok klart å holde bena på jorda, eller tror du kjendisstatusen ville gått til hodet på deg?

Anonym sa...

er med på tamburin (veldig flink faktisk)

Arnhild sa...

Torstein: Ja.
Erlend: Hahaha...!Konge.

Anonym sa...

Kan jeg være med som "dunk a dunkdunk DUNK" ???

Arnhild sa...

Hallo "anonym". Haha! Klart du skal være med på dunk a dunkdunk..!