torsdag 19. februar 2009

Internett

Er ikke internett deilig? Jo. Deilig. Her kan man publisere det mest utrolige altså. Veldig merkelig egentlig. At vi har lov til det. Alt man kan skrive. All skaden man kan påføre seg selv og andre. Gjennom en liten laptop. Ja. Fort gjort vet du. Så det er vel best å forholde seg edruelig og årvåken når man sitter med sin egen bloggside og kan spre rundt seg med dritt. Flaks for meg da at jeg er edruelig og våken, om ikke årvåken (hva nå enn det egenlig er..? ekstremt våken, ser jeg for meg). Uansett da. Internett er deilig. Unektelig. Men for de emosjonelt ustabile burde det kanskje være et slags sikkerhetsnett eller noe. Angreknapp f.eks. Sånn burde livet også være. Med sikkerhetsnett og eventuelt angreknapp. Neida. Nå bare tulla jeg altså. Seriøst. Livet med angreknapp. Haha. Man må bare hoppe. Med begge beina på likt helst. Fortrinnsmessig edruelig og (år)våken. Jeg skal ta imot mine egne råd i dag, siden ingen av dere kom på å være like lur som meg. Nå skal jeg legge meg. Jeg lover.

1 kommentar:

Ole A sa...

Håper du sov godt