søndag 10. august 2008

Frk.Innfall

Jeg får en del innfall sånn på generell basis. F.eks å bli skikkelig flink på rollerblades (la opp etter 1 time. Skylder på manglenede felleskap) eller begynne å danse ballett (noe jeg på ingen måte kan kunne, kommer til å kunne eller hadde kunt, men gjorde i det minste et ærlig forsøk) eller å ha bare hvite håndklær (gjennomført!) eller lage vafler hver dag (avsluttet prosjekt) o.l. Disse innfallene blir det ikke færre av når jeg har sommerferie, jobber nattevakter og kjeder meg en liten smule i tillegg. For øyeblikket har jeg funnet ut at jeg vil ha en perser-katt, røde negler, karnapp (noe som egentlig er veldig stygt...herrlighet) og bli en kløpper på torader. En salig blandig av litt dårlige påfunn. De røde neglene var forsåvidt enkle å fikse, selv om de ser helt forferdelige ut. Det er litt verre med perseren og karnappen. De får ta plass på den berømte hyllen som begynner å bli ganske stor. Toraderen har jeg ikke helt gitt opp ennå. Noen som har en til salgs kanskje?

2 kommentarer:

Heilt spesiell sa...

Toraderen kan Mailis hjelpa deg me..hehehe

Arnhild sa...

okei. kin e heilt spesiell her, og kin Mailis? Mor te Kristin?