tirsdag 28. august 2007

Livets lyse sider

Nå som jeg har blitt en skikkelig vestkant-berte synes jeg det var på tide med et nytt og snobbete blogginnlegg. Eller, jeg skal prøve å ikke være så snobbete da, selv om det kan bli utfordrende siden jeg tross alt har flyttet til Frøen.

Frøen er ikke akkurat milevis fra folk, nei tvert imot. Den pulserende storbyens mest spennende lyskryss er bare et par steinkast unna denne lille grønne perlen i vest med det sjarmerende navnet Frøen. Kan det bli bedre? Ikke vet jeg.

Men altså, Majorstuen som man nesten kan kaste stein på fra Frøen, har så mangt å by på; Foruten trikkeskinner og høy lyskryss-faktor finner man butikker i fleng, 7-eleven, og deilig eksos og billarm. Hva er vel bedre enn å vandre gatelangs, kjøpe seg en pølse eller noe, og kanskje ende opp i foajeen på colosseum før en tar sykkelen fatt og trør seg hjem til Frøen?

5 kommentarer:

Torstein sa...

Se det! Et nytt innlegg?
Lurer litt når jeg leser..er HELE innlegget rett og slett ironisk? Eller er det et forsøk på å overbevise seg selv om at man har flyttet til det perfekte stedet?

Neimen om jeg vet, kanskje Frøen rett og slett er en glemt perle...

Ole A sa...

Jeg ser det Torstein, det er et nytt innlegg!
Jeg syns det så ut som bloggingen blandt mine kjente gikk en stille død i møte utover vårsemesteret. Da er det ordentlig flott å se den blusse opp. Mitt bidrag i denne verden består i mer eller mindre vellykkede kommentarer.
Kos deg på Frøen

Anonym sa...

Jeg kan desverre ikke avsløre hvilke virkemiddel som blir brukt i teksten. Dette får heller være en nøtt for deg Torstein.

... sa...

Eller noe... ;)

Anonym sa...

God kveld