lørdag 21. april 2007

Forever young

Javel. Eg har til tider ein liten bi-jobb (kan eg sei det? Bi-jobb..?) som fløytelerar, eller rettare sagt vikar. Og det e koseligt.

Så hadde det seg sånn denne onsdagen. Eg sat der på uranienborg skule (barneskule vel og merke), og venta på at skuledagen sko ta slutt og eg sko snika meg inn i et klasserom og venta på fløyteelevane.

Eg sitte altså der i trappå, og diverse små søde 2. og 3. klassingar strene forbi ner trappene og ska heim. Då snur ein liten blåøyd og la oss kalla han naiv gutt seg og ser på meg før han seie: " Åh, har du blitt kasta på gangen du?"

Javel. Så ser eg altså ut som eg går i 2. klasse. På barnaskulen. Kor gamle e me då? 7 år. Takk som byr.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Neste gang kan du snike de inn i klasserommet før timen e ferdig, e du heldig får du ein repetisjon i multiplikasjonstabellen :-)

Anonym sa...

ta det som et kompliment du lille venn!!!! Ikkje verst det som 24,5 år.... =) di rekne deg jaffal som ein av dei! å vis det e ei trøst så får eg ofte spørsmål kim så komme å ska hente meg i barnehagen.... GOD HELG!!!! Klem Kjersti

... sa...

Forever young, I wanna be forever young!! Tihi.. :) Du e morsom, du! No har forresten nettopp skrevet ned en haug med uregelrette verb som skal opp på dodøren! :D Nokså stolt av meg selv - sitter faktisk og koser meg med spansken nå! Yeeh! Skal vi prøve oss på New Amigos igjen snart, eller? Eg savner han bergenseren vi møtte på.. haha! Hmm.. kan "Hola" bety både "hei" og "hallo"???

Torstein sa...

Den var ikke dum. Han sa det vel bare av medlidenhet; stakkars jenta som var kasta på gangen.. Tross alt har du jo vært en del på gangen i din pure barndom, så det kan være det så ut som du passa inn..?

Ole A sa...

Takk for fenomenal spilling i dag Arnhild. Det var veldig flott å ha deg med. Du er bra!

dagens sitat:
"det er så slitsomt å ha menneska full av stuer"
- undertegnede

Anonym sa...

he he, stakkars deg :-)