lørdag 3. februar 2007

Skum

Dette e kanskje ein litt merkelige blogg. Altså, denne bloggen min. Eg fortelle jo aldri om någe interessant som skjer (hmm. I wonder why..?), eller ka eg gjør på i livet mitt. Det blir mest litt sånn svada som ikkje gjør verden stort bedre. Eg burde vel heller skriva om global oppvarming, miljøvern og krig og fred. Men det blir det tydligvis lite av.

Så komme dagens tema:

Skum. Eg e veldigt gla i skum. Nå tenke eg i hovedsak på skum i samenheng med forskjellige typar kaffi. Andre typer skum e og kjekt altså (såpeskum, skumboller, skumgummi osv). Men eg vil bare få sagt det. Skum e ein veldigt bra ting. Sjøl om kaffien kan få ein leie tendens te å smaka litt for melkete for min gane... Eg slår et slag for skum! Je!



Det va det eg hadde på hjerta. Ta det te dåkk. Tenk på desse goe ordå når verden e kald og hard, og samtidig altfor oppvarma te å ha vinter midt i tjukkaste februar. Lykke te.

6 kommentarer:

Erlend Torp sa...

Ja, verden kjennes allerede litt bedre. Tenk at skum kan ha den effekten?

Anonym sa...

vett du ka, eg har faktisk oppdagt at du e veldig glad i skum! eg for min del; e mer glad i sjokolade!

Anonym sa...

det irritere meg at navnet blir skreve med små bokstaver, sjøl om eg ettertrykkelig gir beskjed om at forbokstaven ska ver store!

Anonym sa...

denne bloggen feels like home to me..:)

Torstein sa...

Er ikke dette interressant, så vet ikke jeg! Skum er tingen, altså..? Har ikke tenkt så mye på det før, men jeg ser absolutt potensialet i det. Spesielt konsistensen er nærmest magisk. (Nå tenker jeg kanskje spesielt på hårskum, selv om jeg ikke akkurat er mye borti det..) Man lar hånda gli gjennom den, og det er nesten ingen motstand. Tar man det i håret er det plutselig borte! Sprøtt!

Anonym sa...

Æ så dæ i Storsalen i dag da du gikk t nattværd.. Du så heilt BREATHTAKING ut! ;) *dåhn*