tirsdag 6. februar 2007

lykken er...

.

Denne litle anretningen e nøkkelen te et lykkeligare liv. Det vil eg virkeligt påstå. Bare positive ord komme fra min munn når det e snakk om denne litle hendige "my preachous"; eple-båt-oppdelar-dingsen (forøvrig et catchy navn eg har komt på heilt sjøl). For alle som kunne tenka seg meir epler i livet, så kan eg nermast garantera at lysten på på epler vil auka når du får dela di opp med denne litle søde dingsen, som eg forøvrig har fått av min kjære venninde Elin. Hu e veldigt kule og ser sånnher ut når hu kjøre bil:


Eg måtte bare få uttrykka min entusiasme og bringa det glade budskap videre ut te alle dåkk som befinne dåkk på det stora internettet. Takk som byr. Eller noe.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Eg kan bekrefta at det va ein stor glede å eda eplebådar i går hos Arnhild.

For å udjuba det, må eg sei at eg ikkje hadde lyst på epler i udgangspunktet, før Arnhild kom fram me delaren, og då fekk eg faktisk lyst på epler og åt masse.

Og masse bållår. Men eg fekk ikkje skomm

... sa...

Åååh.. jeg vil også ha sånn epleskjærer! Da hadde jeg blitt sunnere og faktisk (kanskje) spist fem om dagen! Æ blei heeelt forælska då æ såg dæn hos dæ (og ja, d skal leses på nordlandsk)!

Anonym sa...

e må le litt. mi snakka nemli om denna dingsen på jobb ida, å e dissa den endel, samtidi som e skrøyt a at pappa pleiå å spise heile eple, inkl kjernen.
hvor gla e en egentli i eplå viss en lar være å spise de viss de ikkje e skåre opp i båter???hmmm, bare et spørsmål..

Anonym sa...

Ingrid. Klart du ska få skomm. Må bare sei fra kan du veda kjera deg!

Silje. Du ska få låna epledelaren så møje du bare orke. Ska ta an med te Chile..;)

Anders. Mr.Skeptisk. Du må ikkje dissa epledelaren uten å ha prøvd an. Epler e epler uansett. Men epledelaren e sin egen herre. Ja. Tenk litt på det.

Anonym sa...

Å me å lage ein film med navnet "Epledelarens Herre"? Trur de hadde vært ein slager..

Torstein sa...

Men epledelaren er jo sin EGEN herre, Erlend. Så jeg foreslår i stedet:
"Epledelaren - sin egen Herre"
eller kanskje mer spørrende:
"Epledelaren - sin egen Herre?"
eller hva med:
"Lord of the apples"
eller bare så enkelt som:
"Eplelederen"

Tilsammans sa...

Eg stemme for epledelarar! D e jo ein fantastiske oppfinnelse. Eplene smage faktisk bedre. På jobb har me ein sånnein me broge kvar dag, og då blir adle sunne og friske=) Hurra for epledelaren! Den gjer livet bedre! Go Arnhild!!! :)