lørdag 22. mars 2008

Buenos Aires

I buenos Aires er det en rekke ting som jeg virkelig skulle ha gjort, og noen av de tingene har jeg faktisk fatt med meg. Jeg kan nevne (i tilfeldig rekkefolge): Vandre gatelangs, danse tango, spise biff (jeg elsker biff tydligvis, litt overrasket over det egentlig), se pa mennesker som danser tango, spise toast, drikke verdens beste kaffe (hvertfall hvis man i utgangspunktet bor i Chile og ikke har drukket kaffe pa 2 mnd), ta taxi fordi det er sa billig og goy (uten a bli lurt! Bank i bordet), slenge i park, klippe haret, lete etter hotell, og sikkert mye annet rart som jeg ikke akkurat husker pa i farten.

Na skal det sies at planlegging av en ukes opphold i Buenos Aires pa mange mater sannsynligvis hadde vart en fordel. Men nar man er korttenkt og satser pa lykke og fromme kan det hende at noen av de tingene som man virkelig skulle ha gjort pa mange mater forblir ugjort. Men jeg ler av planlegging (for a toffe meg). Hva er vel livet uten (i tilfeldig rekkefolge): bomturer av diverse slag, fotballkamper som allerede er overstatt nar man kommer til stadion, bater til Uruguay som er fulle i en uke fremover, a finne ut at alle hotellene som var aktuelle er fulle hele pasken, stengte planetarium, danseskoler som ikke eksisterer og lukkede salsaklubber? Helt arlig sa hvet jeg ikke hvordan livet ville vart foruten, sa jeg skal ikke uttale meg, men jeg liker livet slik det er. Kanskje larer jeg med tiden. Det hadde jo i sa tilfelle sikkert vart bra.

1 kommentar:

Torstein sa...

DETTE er festlig lesestoff! Herlig bruk av paranteser.