fredag 1. juni 2007


For å sitera Jorunn Husøy:

Flaks at det e dritfint ver ennå sjøl om vi har levert eksamen. Hadde vært kjipt viss det var overskya og sånn liksom.

Eg trur kanskje Gud ler litt. Sånn gomodig liksom. Sitte der og humre litt av oss, der oppe i himmelen. Så seie han kanskje; Så gidde di å bry seg om veret! Haha! Ka e det med di menneskene?! Di har jo tilogmed kabeltv! Adam og Eva hadde bare blader!

Unnskyld meg, men eg e temmelig sikker på at di kunne funne litt større blader. Det e jo tross alt Edens hage det e snakk om her.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men for noen blader..

Anonym sa...

Eg observere stadig anonyme kommentatorer på bloggen. Det e fint altså. Men eg må jo sei at eg foretrekke identifisering. Heis reint flag, og sei kin du e.

Og for opplysningen: Eg har lite sympati og medfølelse for anonyme sjeler på bloggen, så anonymitet kan komma te å belønnas med hets.
Ta dette med i vurderingen neste gang fristelsen for å var anonym sko melda seg.

Anonym sa...

Greit

Linda sa...

Du e artig, Arnhild.:)

Arnhild sa...

Linda! Har du blogg?!