mandag 16. april 2007

Hallo igjen.
Det e jammen ikkje påske lenger. På ingen måte. Eller, det e jo påske heila året då. Sånn påskemorgen-perspektiv-messig. Men dette ska ikkje var någen andakt.

Det e ikkje det at eg har så møje å komma med sånn ellers heller. I likhet med resten av blogginnleggene mine blir heller ikkje dette någe dyptgåande filosofisk opplegg som gjør verden te ein bedre plass. Nei du. Ikkje her i gården.

Eg vil egentlig bare sei at eg har eksamen. Hjemmeeksamen. Og av den grunn e eg litt splitta. I mitt indre. Eller. Eg e et offer for min egen samvittighet. Og den samvittigheten (tro det eller ei), den tar knekken på meg. Eller. Haha. For all del. Knekken va å ta hardt i. Men eg har ein følelse av at eg virkeligt bør legga meg i selen og lesa så det grine. Og den følelsen, den tar ein del plass. Og tid. Og dette resultete i at denne følelsen tar møje meir tid enn den tidå som faktisk blir brukt på lesing. Urovekkande fakta dette her.

Så. Ja. Det va vel alt. For denne gang. Lykke te te meg og resten av HSU06. Me rule og e kule. Je! This is propaganda. Eller noe.

Sosionomer i farta. Me (eller egentlig bare meg) må kanskje jobba litt med attituden.

2 kommentarer:

Torstein sa...

Tøffe sosinomjenter, ja!
Offer for egen samvittighet høres slett ikke bra ut, hvertfall ikke når den forsyner seg av tiden din óg. Huff. Men litt propaganda gjør kanskje susen..?
Lykke til!

Anonym sa...

You rock!