søndag 11. februar 2007

Her komme der et svært så prektig og stuereint innlegg te alle dåkk som syns at rødtrømpe-innlegget va litt vel snuskete. Eg e jo som kjent ingen snusk. Eller någe i nærheten av denslags. Det kan jo seias at det va synd for denne stakkar mannen på bildet (for det e vel ein mann...? eller?) at bildet blei akkurat litt for dristig, og at det i tillegg blei lagt ut på internettet! Snakk om uflaks.

Reint oppsummeringsmessig har eg funne ut at slett ikkje e rødstrøme heller. Bare når det passe meg.



Meir stuereint kan det vel aldri bli.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Dristig eller ikkje, synes de va noen utrolig fine strømper som fortjener ein plass på internett

Torstein sa...

Kjenner at jeg ikke er noen stor fan av rødstrømpebevegelsen, men som Erlend sier: Dette var riktig så fine strømper (eller sokker).

rosedilla sa...

Hehe... Du e nå søde, du Arnhild! :D

Torkild sa...

Hm! Du verden.. Jeg er ikke så sterk i spansk, eller italiensk, eller hvilket språk den kommentaren der er på, men noe sier meg at mr. anonymous (flittig kommentator forresten) har skrevet...SNUSK!! Hva har du rota deg borti Arnhild...?

Anonym sa...

Å kjære tid..! Ka e det som skjer?!

Torstein sa...

Det var nok det at du skrev "snusk" i bloggen din, tenker jeg. Eller kanskje det har å gjøre med all spansken som har dukket opp i tidligere innlegg? Eller kan det være noen fra spanskklassen din som har vært innom og skrevet noen gloser kanskje?

Hilde sa...

Hei Arnhild! Denne bloggen har jeg ikke besøkt før. Så trivelig å besøke en ny blogg. :)