mandag 19. mars 2007

Neglefliseri

Her komme der et veldig jentete innlegg. Beklage. Men hallo, eg e jo jenta, så det går vel greit håpe eg. Love å skriva någe kjønnsnøytralt neste gang.

For et år siden såg hendene og neglene mine sånnher ut. Eg va fornøyd. Nå ska det seias at hendene og neglene mine ikkje akkurat har verdens største potensiale, men det dåkk ser her e altså as good as it gets.

Det trista e jo at både hendene og neglene for lengst har slutta å oppføra seg eksemplarisk. Og nå e eg lei av det. Eg vil at di ska var fine! Filler heller.

10 kommentarer:

Tilsammans sa...

Eg syns ikkje du ska ver leie deg!

Eg syns egentlig at lange negler nesten uten unntak e styggare enn normale negler. Denne oppfattelsen rundt negler e kanskje på grunnlag av at mine negler eie null potensiale te någen gong å bli fine, lange og feminine, så eg karre meg liksom fast te sånne ytringar.

Men så lenge ein ikkje skambite neglene sine, holde eg nok fast på at korte litt stusselige negler absolutt e de mest sympatiske.

De lar seg ikkje kua under forfengelighetens klør

-ingrid-

Arnhild sa...

Ingrid. Eg sette pris på ditt innspel:)

Eg må bare sei då: Eg har ingen ambisjonar om å få meg lange feminine negler. Eg har insitt at feminine-negler-genet har eg visst ikkje fått.

Alt eg ber om e negler som ikkje flise seg heilt opp og e umulige. For det e det di e. Umulige.

Ellers e eg enige med deg i at negler godt kan var korte. Jaffal mine. Og guttar sine.

Også vil eg retta ein appell te di jentene som har negler fulle av potensiale; bruk neglene for det di e verdt! Og det kan jo var ein heile del.

Ka vett vel eg.

Anonym sa...

:) Har vel ingen sterke meininger vedrørende temaet, men hender i se sjøl e jo veldig fascinerende..

Tilsammans sa...

Negler ja, d e jo ein fascinerande ting. Men ka e egentligt fine negler? Negler e jo negler.... Dei e døøø...... Dei kan brukast t så mangt.... men e d någe så folk generelt legge merke te? Eg legge bare merke t negler så merke seg ut, feks så e knallrøe og longe så eifeltårnet, ellers syns eg negler e negler.... Sånnt e d m den saken. *målf*

Anonym sa...

Værr gla i den naglå du har!!!

Anonym sa...

... det gjer ingenting om han e både krokete og rar, om han peikar i mot sky, berre smil og ver kry, ja ver gla i den naglen du har...

Kristin Renate sa...

hei:) Vil bare si hei:) Håper alt er bra, med negler og sånn....:)

Anonym sa...

Kvar e du når eg treng deg?

Anonym sa...

Eg e her eg. Bare å sei fra.

Anonym sa...

Susanne har lagt ut to nye sanger.